Cerintele candidatului:
- Absolvent studii superioare;
- Cunostinte operare calculator MS- Office;
- Deschidere, profesionalism, punctualitate si perseverenta;
- Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
- Atentie la detalii, rigurozitatre, simt de raspundere;
- Persoana receptiva, comunicativa, , organizata, spirit de echipa, atentie distributiva;
Descrierea postului:
- Tinerea evidentei financiar -contabile, introducerea documentelor in programul de contabilitate SAGA C (intrari, bonuri consum etc);
- Ofera suport in centralizarea intrarilor/iesirilor, evidenta incasarilor si a platilor;
- Inregistrarea si intretinerea datelor de gestionare a timpului ( PONTAJ, FOAIE DE PREZENTA, DEPLASARI PERSONAL) precum si planificarea desfasurarii concediilor;
- Efectuarea inventarului;
Beneficii:
- Mediu de lucru plăcut şi profesionist;
- Pachet salarial atractiv;
CV-urile se vor transmite catre adresa de email: office@rebtic.ro